Unul dintre motivele pentru care exista boing bum-chak se numeste Monolake.
Dupa ce i-am citit interviurile (ca si pe ale altor teoreticieni - rari! - ai genului) mi-am dorit sa scriu despre povestea fascinanta a muzicii electronice si a convietuirii estetice dintre om si tehnologie. Asa a aparut blogul.
Am regasit intotdeauna in cuvintele acestui om o capacitate extraordinara de a-si explica demersul artistic si cautarile, dublate de o onestitate exemplara. In lumea opaca a conceptelor si explorarilor care stau in spatele evolutiei muzicii electronice asa cum o stim, el e unul dintre putinii care face ca toate lucrurile tehnice despre care vorbeste sa devina inteligibile si umane si sa capete un sens.
Se intampla la fel si in acest interviu despre albumul "Ghost", in care Robert Henke explica ce inseamna sa produci un album la 96kHz, disciplina necesara, capacitatea omului de a auzi peste pragul de 20kHz, mixaj integral in Ableton, fara mixer exterior dedicat, spatialitatea in muzica electronica vs spatialitatea instrumentelor acustice si multe alte lucruri.
stai o secunda, unde e interviul? sau e aceeasi faza ca si cu invitatia la control day out? =]
RăspundețiȘtergereinterviul este in spatele unui link din ultimul paragraf, dar nu era subliniat. mi-a scapat.
RăspundețiȘtergeredar care-i faza cu invitatia la cdo2?