20100614
Ninja Tune XX free anniversary mix: Coldcut meets The Orb
Coldcut Meets The Orb by boingbumchak
Imi plac artistii, casele de discuri, producatorii sau orice alte entitati care dau lucruri la liber, fara sa se vada in asta o strategie tare de marketing (adica o promovare mai soft si for the fun of it). Fie ca li se pare ca suna amuzant, desi nu sunt in faza finala (cum au facut Major Lazer si La Roux cu Lazerproof), fie ca e o ocazie speciala in care e frumos sa dea ceva ce are deja valoare istorica, desi nu mai e pe val.
Ninja Tune implineste 20 de ani de beaturi si face acest lucru. Pentru sase zile (au mai ramas doar doua!) de la adresa asta se poate descarca un mix facut de Alex Patterson si Thomas Fehlmann (a.k.a. The Orb - trupa care a dat ambient maselor) in studioul lui Coldcut in 1991. Asta inainte sa isi lanseze albumul The Orb's Adventure Beyond the Ultraworld, album care urca pe locul 29 in UK Chart si era descris ca avand un sound unic pentru anul respectiv.
Despre mixul pus la liber, Coldcut spune ca a fost dat pe spate de ce faceau cei doi tineri DJ (domnii respectabili din poza): anume o combinatie desteapta, ciudata si artsy de monologuri/dialoguri din filme, emisiuni de radio etc, colaje sonore, arii din opere, beaturi, paduri, chitari, synthuri etc. mare parte din ele facute live in studio, de un om care alerga intre deckuri pornindu-le si oprindu-le.
Alte vremuri. Era distractiv.
Era?! Este inca.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
...and where's the link, please? couldn't find it on the net either. thx
RăspundețiȘtergerea fost un mix promotional pus la liber doar pentru o saptamana. de-asta ziceam in post ca au mai ramas doar doua zile. acum il poti gasi aici: http://soundcloud.com/boingbumchak/coldcut-meets-the-orb
RăspundețiȘtergeresuperb
RăspundețiȘtergerewhat about the entire box? i heard one can buy it only online...
RăspundețiȘtergeretoata povestea a fost asa: ninja tune a implinit 20 de ani in septembrie, asa ca inainte cu 20 de saptamani de data aniversarii, a oferit fanilor una bucata raritate pe saptamana celor care isi dadeau adresa de email. aceste bucati au fost disponibile fiecare timp de o saptamana. o strategie buna de marketing, mai ales ca lucrurile date chiar sunt raritati. site/ul pe care se poate vedea toata lista este www.ninjatunexx.com, iar colectia aniversara, care cuprinde fireste si numele care au aparut in aceasta lista, era disponibila pe un alt site, putand fi cumparata in avans: 6 cd/uri, 7 postere, 20 de stickere si o carticica. vezi aici: http://www.ninjatune.net/ninjashop/index.php?cat=0&type=LP&by=6&code=ZENCD160X#ZENCD160X. strategia de marketing a fost asa de buna ca s-a vandut tot.
RăspundețiȘtergere