20100526

Faithless, please go home



 I watch the rhythm slide right up your dress... It's not over, I'm not going home till I can take you with me... Outside the club there's a line of taxi I want you climax to me on the backseat I need your company to relax me In your black dress you never look less than sexy

 Not going home, nu mai e o noutate ca Faithless a comis-o din nou cu extrasul asta animat si o sa ajunga in topurile cele mai mainstream. De remarcat domnisoara din cusca, si tenta sexy a versurilor. Faithless erotic rezista eroic pe baricadele aceluiasi tip de structura care i-au consacrat incepand cu Insomnia. Intro cu refren, talk talk talk, pauza, build up, ceva synth sound cu reverb, trucuri de programare pe alocuri.
Totusi, explicatia cu nesomnul putea veni mai devreme; nu era cine stie ce filosofie ca sa lasi asa publicul in suspans timp de cativa ani. Ca de obicei, era vorba de o fata. Devine cam repetitiv, chiar si pentru muzica asta repetitiva. Acum ca am inteles, poate cineva sa cheme taxiul ca Faithless sa se duca acasa?! Merge si taxiul cu climax din versuri. Please, get out of clubs and go home.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Leave a comment